FAQ
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
1. Dlaczego nie mogę się dodzwonić do kasy biletowej?
Kasjerzy w pierwszej kolejności obsługują klientów osobiście odwiedzających kasę, dlatego w przypadku dużego ruchu może się zdarzyć, że telefon będzie dzwonił, ale nikt nie odbierze. W takiej sytuacji spróbuj ponownie po kilku minutach lub skontaktuj się mailowo.
Kasy biletowe są czynne od 12:00 do 19:00 w dni powszednie oraz od 14:00 do 19:00 w weekendy. Kontakt telefoniczny i mailowy jest możliwy w tych godzinach pod numerami lub adresem mailowym:
- 📞 519 155 636
- 📞 609 533 232
- 📧Kliknij aby zobaczyć adres email
2. Gdzie znajduje się kasa Teatru w Gdańsku?
Kasa Teatru w Gdańsku mieści się przy ul. Świętego Ducha 2, przy wjeździe na parking na Targu Węglowym (wejście od Targu Węglowego). Kasa biletowa w Sopocie znajduje się przy wejściu na Scenę Kameralną przy ul. Bohaterów Monte Cassino 30.
3. Czy mogę odebrać rezerwację w dniu spektaklu?
Tak, ale tylko w przypadku, gdy rezerwacja została wcześniej opłacona. Płatności musisz dokonać najpóźniej trzy dni przed spektaklem lub w terminie uzgodnionym z kasami biletowymi.
4. Czy mogę dokonać rezerwacji online bez kontaktu telefonicznego?
Tak, rezerwacji możesz dokonać poprzez formularz na naszej stronie: Rezerwacje. Konieczne jest podanie prawidłowego adresu e-mail.
5. Czy ceny biletów zależą od miejsca na widowni?
Nie, wszystkie miejsca na widowni mają jednolitą cenę, która zależy od spektaklu. Szczegółowy cennik znajduje się tutaj: Bilety.
6. Które miejsca zapewniają najlepszy widok na scenę?
To zależy od indywidualnych preferencji. Układ naszych widowni gwarantuje dobrą widoczność z każdego miejsca, ponieważ są one amfiteatralne, bez balkonów i słupów ograniczających widok.
7. Czy mogę skorzystać ze zniżek na karty rabatowe kupując bilet online?
Nie, ze zniżek na karty rabatowe skorzystasz tylko w kasie po okazaniu ważnej karty. Możesz wcześniej zarezerwować miejsca online i odebrać je w kasie.
Bilety online możesz kupić w ramach promocji "Spektakl Seniora" oraz "Spektakl Studenta". W takim przypadku zabierz na spektakl ważną legitymację lub dokument uprawniający do zniżki.
8. Co oznacza "sala nienumerowana" i dlaczego nie mogę wybrać miejsca?
W przypadku niektórych spektakli miejsca są wybierane samodzielnie podczas wejścia na widownię. Dotyczy to spektakli takich, jak Nieczułość czy Plac Bohaterów.
9. Na ile wcześnie przybyć do teatru przed spektaklem?
Godzina na bilecie oznacza początek spektaklu. Spóźnieni nie wejdą na widownię. Teatr otwieramy godzinę przed spektaklem, możesz w tym czasie skorzystać z szatni, z bufetu i spaceru po tarasie. Warto zaplanować dojazd z wyprzedzeniem, żeby nie przychodzić w ostatniej chwili.
10. Czy muszę drukować bilet elektroniczny?
Nie, wystarczy że pokażesz bilet na urządzeniu mobilnym przy wejściu.
11. Czy mogę zapisać się na listę rezerwową, gdy bilety są wyprzedane?
Nie, kasa nie prowadzi list rezerwowych. Zwrócone bilety są natychmiast ponownie dostępne na stronie internetowej.
12. Kiedy pojawia się repertuar na kolejne miesiące?
Repertuar publikujemy na stronie internetowej oraz w kasach biletowych z około miesięcznym wyprzedzeniem. Informacje o nowym repertuarze przesyłamy również w newsletterze (zapisz się tutaj - okno na dole strony).
13. Dlaczego nie mogę zrealizować Biletu Otwartego?
- Sprawdź ważność biletu otwartego (nie podlega przedłużeniu).
- Upewnij się, że wybrany spektakl nie jest premierowy lub specjalny.
- W koszyku zmień rodzaj biletu na Bilet Otwarty.
- W razie problemów - skontaktuj się z kasami biletowymi.
14. Czy mogę zmienić rodzaj biletu z normalnego na ulgowy lub odwrotnie?
Tak, w kasie biletowej, najpóźniej godzinę przed wydarzeniem.
15. Czy teatr posiada parking?
Nie, przed teatrem, na Targu Węglowym, znajduje się płatny parking miejski, na którym wieczorem może brakować miejsc.
16. Czy posiadacze karnetu lub biletu otwartego mają pierwszeństwo wejścia?
Nie, wszyscy widzowie posiadający ważne bilety wchodzą na równych prawach. Podstawą wejścia jest bilet wymieniony na miejsce na widowni na podstawie karnetu lub vouchera biletu otwartego.
17. Czy na widowni są dostawki?
Nie. Jeśli przed rozpoczęciem spektaklu pojawią się wolne miejsca na widowni, możesz kupić wejściówkę Wejściówki sprzedajemy w kasie biletowej 30 minut przed rozpoczęciem spektaklu.
Szczegóły w regulaminie: Regulamin sprzedaży biletów i uczestnictwa…
18. Czy mogę wymienić bilet na ten sam spektakl w innym terminie?
Tak, ale na zasadach zwrotu. Zmian i zwrotów możesz dokonywać najpóźniej trzy dni przed spektaklem.
19. Czy nauczyciele mają bilety ulgowe?
Nie. Bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom do 26. roku życia, seniorom 60+, osobom z niepełnosprawnością i ich asystentom, emerytom, rencistom oraz honorowym dawcom krwi.
20. Jak zwrócić bilet zakupiony elektronicznie?
Bilety zakupione elektronicznie wyślij na adres e-mail: Kliknij aby zobaczyć adres email, załączając pliki z paragonem oraz biletami. Zwroty przyjmujemy najpóźniej trzy dni przed spektaklem.
21. Jak zwrócić bilet zakupiony w kasie biletowej?
Zgłoś się do kasy biletowej osobiście lub wyślij zdjęcia biletów oraz paragonu na adres e-mail: Kliknij aby zobaczyć adres email. Nie zapomnij podać numeru rachunku bankowego, na który powinniśmy dokonać zwrotu środków.
22. Czy podczas zwrotu biletów pobierana jest prowizja?
Nie, zwracamy pełną kwotę bez żadnych potrąceń.
23. Czy jeśli nie jestem studentem/seniorem, mogę przyjść na spektakl studenta/seniora?
Tak, ale obowiązuje cię standardowa cena biletu. Zniżki dotyczą wyłącznie osób uprawnionych, które okażą stosowny dokument przy wejściu.
24. Z kim mogę się skontaktować w innych sprawach?
Kontakty do poszczególnych działów znajdziesz tutaj: Kontakty.