
Projekt logo Wojciecha Janickiego (Brandhills) został nagrodzony Grand Prix UDA Annual Int’l Design Competition 2025, a identyfikacja wizualna jego autorstwa dla Teatru Wybrzeże otrzymała nagrodę Silver w kategorii system. Gratulujemy!
United Design Alliance to globalna organizacja zrzeszająca projektantów i projektantki graficzne. Jak piszą na stronie: znaki to coś więcej niż tylko wskazówki wizualne, reprezentują esencję ludzkiej myśli, by stała się wizualna. Projektant graficzny działa jako kompozytor wizualny, kształtując i udoskonalając te elementy, aby osiągnąć jasność, wydźwięk i piękno. W ich rękach kształt staje się językiem.
Wojciech Janicki o logo Teatru Wybrzeże:
Połączenie inicjałów T (Teatr) W (Wybrzeże) stanowi metaforyczną grę światła i cienia, jako domenę przestrzeni i narracji teatralnej. Symbol ukazuje również motyw schodów prowadzących na scenę falę oraz mewę jako elementy odnoszące się do lokalizacji Teatru Wybrzeże.

Zobaczcie jak przebiegają próby do spektaklu Nosferatu w reż. Mariusza Grzegorzka. Premiera już 12 grudnia na Dużej Scenie.

12 grudnia zapraszamy na premierę Nosferatu w reżyserii Mariusza Grzegorzka na Dużej Scenie Teatru Wybrzeże. Z reżyserem rozmawia Monika Mioduszewska.

Jak dziś splatają się kultura, ekologia i technologia i co z tego może wyniknąć dla przyszłości teatru? Z RMF Classic w podcaście Teatralne Innowacje rozmawia Monika Mioduszewska.